Menu

‘Behind the DEXX’ – interviews with DJs
~ Τόλης Ελεφάντης ~

Πως προέκυψε να ασχολείσαι επαγγελματικά με τα decks; Θυμάσαι τα πρώτα σου βήματα;

Τ.Ε. – Οπως ακριβως το ανεφερες. Απλα προεκυψε. Παντα με ενδιεφερε σε βαθος η μουσικη και ιδιαιτερα το να μπορω να την μοιραζομαι με αλλους ανθρωπους. Αυτο ειναι που με οδηγει περισσοτερο στο να ασχολουμαι ως DJ, η δυνατοτητα να προσφερω την ευκαιρια συναντησης μουσικης και ανθρωπων.
Παντα καποιος μπορει να ωφεληθει απο μια τετοια γνωριμια, οπως ωφεληθηκα κι εγω πολυ στο παρελθον. Οσο αφορα τα πρωτα μου βηματα, μπορω να θυμηθω γυρω στο 1996 (αν δεν κανω λαθος) την πρωτη μου εμφανιση στα πλαισια συνεργασιας με τη New Dark Age. Επροκειτο για ενα 4AD παρτυ που οργανωσαμε στο Memphis, το οποιο επαναληφθηκε μετα απο λιγο καιρο καθως ηταν αρκετα επιτυχημενο. Ηταν μια ομορφη εμπειρια.

Μπορείς να κάνεις μια μικρή αναδρομή και να θυμηθείς κάποια highlights στην καριέρα σου ως Dj; Σε ποια clubs έχεις παίξει, πόσα χρόνια, με ποιους έχεις συνεργαστεί on decks, κλπ.

Τ.Ε. – Ουσιαστικα τα 2-3 τελευταια χρονια ειναι που παιζω μουσικη σε σταθερη βαση σε διαφορα clubs. Πιο πριν ημουν μαλλον περιστασιακος DJ με εμφανισεις σε συγκεκριμενα parties (Memphis – Recital), μεσα απο τα οποια αποκρυσταλλωθηκε σταδιακα η Paradox Ethereal ως μουσικη μορφη εκφρασης. Εκτοτε εχω εργαστει για μεγαλα η μικρα διαστηματα σε clubs οπως Memphis (Synthpop Maze with spacelab), Cafe Bar Muller και Tribal Booze στο οποιο φετος η Paradox Ethereal θα συνεχισει το εργο της. Παραλληλα εχω συνεργαστει με την ομαδα E-lectron στο Odd, ενω εχω παιξει επισης στο X-Club στη Θεσσαλονικη.
Επισης και στο Mad σε μαγαλο event εικαστικης και μουσικης συμπαρουσιασης διοργανωμενο μαζι με το Photo-zone (εκθεση φωτογραφιας + παρτυ + θεατρικο + additional events). Αυτα ειναι τα clubs στα οποια εχω παιξει, εαν δεν μου διαφευγει κατι αυτη τη στιγμη. Σαν ομορφες στιγμες η highlights απο ολα αυτα τα χρονια μπορω να θυμηθω συγκεκριμενα parties στα οποια δημιουργηθηκε κατι ομορφο και μαγικο, οπως: Daemonia Nymphe release Party και Εκθεση αρχαιων Ελληνικων οργανων (Memphis – Paradox Ethereal), Lord of the Rings Party I and II (Muller – Memphis) , Chameleons
Pre-Show and Unplugged (Tribal Booze), Dungeons and Dragons (Medieval
Atmosphere) – RPG (Tribal Booze), Clan of Xymox Pre-Show and Mesh Pre-Show
(Memphis σαν Synthpop Maze), Daemonia Nymphe release party στη Θεσσαλονικη (X-Club), και φυσικα τα δυο πρωτα 4AD parties που εγιναν μαζι με τη New Dark Age. Ηταν το πρωτο εγχειρημα για ενα τοσο εξειδικευμενο party, ομως το κοινο ανταποκριθηκε στην προσκληση.

Ποιο είναι το πιο θετικό πράγμα και το πιο αρνητικό στο να εργάζεται κανείς ως DJ;

Τ.Ε. – Θετικο: Μπορεις να επικοινωνησεις με τον καθενα σε διαφορετικο, πιο εσωτερικο επιπεδο, αλλα πιο σημαντικη ακομα ειναι η δυνατοτητα που εχεις να φερεις σε επαφη το κοινο με κομματια που δεν θα ειχε την ευκαιρια να ακουσει, ουσιαστικα δηλαδη η δυνατοτητα συνεχους αποστολης μουσικων (κι οχι μονο) ερεθισματων προς το κοινο που πραγματικα ενδιαφερεται να διευρυνει τους μουσικους του οριζοντες. Ειναι μαγικη η μορφη επικοινωνιας που επιτυγχανεται μεσω μιας μουσικης επιλογης, ενος μουσικου ταξιδιου.

Αρνητικο: Κινδυνευεις να χασεις διαφορες συναυλιες οταν συμπεφτουν με working nights 🙁

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ της μουσικής που θα προτιμήσεις να βάλεις για να ακούσεις στο σπίτι σου από τη μουσική που παίζεις στο club ή στο ραδιόφωνο; Αλήθεια, τι ακούς συνήθως στο σπίτι σου;

T.E. – Συνηθως στο σπιτι ακουω πιο προσωπικη μουσικη που δεν παιζεται πολυ ευκολα σε clubs, ομως σιγα σιγα προσπαθω να καταρριψω κι αυτη την αντιληψη. Τα παντα μπορουν να παιχτουν και να ακουστουν, αρκει να εχουν δημιουργηθει οι καταλληλες συνθηκες. Ανα περιοδους ακουω παρα πολλα και διαφορετικα πραγματα που πραγματικα δεν ειναι ευκολο να καταγραφουν ως προιοντα συνηθειας. Μπορω να το ορισω καλυτερα στο τι ακουω αυτη την περιοδο περισσοτερο, που ειναι experimental ambient, chill-out, dream pop, shoegazer, minimal industrial / dark ambient. Παραλληλα η μουσικη στο σπιτι λειτουργει και ως διαδικασια πειραματισμου και μελετης, καθως ακουω συνεχως κανουρια πραγματα προσπαθωντας να ανακαλυψω νεους δρομους που ενδεχομενως να με ενδιαφερουν, αλλα και να εμβαθυνω σε οποια μουσικα ειδη αγαπαω.

Μπορείς να σκεφτείς ένα TOP 10 κομματιών που σου αρέσει να παίζεις στο πρόγραμμα σου;

T.E :

In The Nursery – Azure Wings
Silence Gift – September
Cocteau Twins – Those eyes that mouth
Astyplaz – Travelling without movement / Oneiro mesa se oneiro
Cranes – Paris and Rome
And Also The Trees – Jacob Fleet
Decades – Please breath
Qntal – Am Morgen fruor
Schiller – Ein Schoener Tag
Salt Tank – Eugina

Προκειται για δεκα κομματια που μου αρεσει παντα να τα παιζω και τα οποια εχουν κιολας αγαπηθει απο πολλους.

Τί νομίζεις πως είναι αυτό που κάνει έναν Dj να αναδειχτεί και να καταξιωθεί στον χώρο;

T.E. – Περι αναδειξεως και καταξιωσης θεωρω οτι τα παντα ειναι πολυ σχετικα, το τι σημαινει δηλαδη αναδειξη η καταξιωση για τον καθενα χωριστα. Φανταζομαι ομως οτι τουλαχιστον η γνωση σε βαθος επι του μουσικου αντικειμενου θα πρεπει να θεωρηθει σημαντικος παραγοντας. Απο κει και περα ομως παρα πολλα πραγματα παιζουν ρολο, που μπορει να εχουν να κανουν περισσοτερο η λιγοτερο με την μουσικη. Δεν νομιζω δηλαδη οτι στο συγκεκριμενο χωρο συμβαινει κατι διαφορετικο απο ο,τι συμβαινει σε αλλους επαγγελματικους και μη χωρους της σημερινης μας κοινωνιας.

Στα τέλη της περασμένης δεκαετίας παρατηρήθηκε μια θεοποίηση των Djs παγκοσμίως, που πολλές φορές ξεπερνούσε και τη φήμη των συγκροτημάτων ή των καλλιτεχνών. Αυτό βέβαια συνέβη κυρίως στην dance σκηνή και διαρκεί σχεδόν μέχρι σήμερα… Συνέβη το ίδιο και στην electro-pop σκηνή, και αν όχι, που οφείλεται αυτό;

T.E. – Δεν συνεβη το ιδιο και στην electro pop σκηνη και η αιτια νομιζω πως ειναι απλα ο «ζωτικος χωρος» που η dance σκηνη κατακρατει στο μουσικο στερεωμα. Ο βαθμος εμπορικοτητας που η dance σκηνη διαθετει, σιγουρα δινει τα περιθωρια για την αναπτυξη ενος τετοιου φαινομενου καθως το marketing μπορει και προωθει σε τεραστια ακροατηρια τετοιες προσπαθειες. Στην εν λογω σκηνη τα ορια του DJ, του μουσικου παραγωγου και του μουσικου συνθετη ειναι ηδη πολυ δυσδιακριτα και νομιζω οτι η τεχνολογια εχει παιξει μεγαλο ρολο σ’αυτο.

Πως βλέπεις την εξέλιξη της synthpop-electro σκηνής στην Ελλάδα;

T.E. – Ακολουθει κατα ποδας – εστω και λιγο καθυστερημενα – τις τασεις που υπαρχουν και στην Ευρωπη με κυριο εκφραστη τη Γερμανικη σκηνη. Θα ελεγα πως τεινει να γινει ενα ειδος μοδας με ολα τα θετικα και αρνητικα που ενας τετοιος χαρακτηρισμος μπορει να επιφερει. Διακρινω μια συντριπτικη προτιμηση προς βαριες και σκληρες κατευθυνσεις (δηλαδη προς electro-industrial φορμες) ιδιως απο τους νεοτερους και λιγοτερο ενδιαφερον προς την synth pop της μελωδιας και του συναισθηματος. Απο την αλλη βλεπω μια υπερ-παραγωγικοτητα σε ποσοτητα που δεν ακολουθειται απαραιτητα απο μια μουσικη ποιοτητα. Λιγα ειναι πλεον τα πραγματα του χωρου που μπορουν να σταθουν επαξια στη φθορα του χρονου. Ιδιαιτερα θετικη ειναι η αναδηση αρκετων Ελληνικων σχηματων που εχουν να επιδειξουν σοβαροτητα και ταλεντο. Με κανει πιο αισιοδοξο.

Πώς βλέπεις το γεγονός πως τις καθημερινές τα clubs μένουν άδεια και μόνο η Παρασκευή και το Σάββατο είναι “hot” από πλευράς κόσμου; Πού το αποδίδεις αυτό;

T.E. – Κοιταξτε λιγο τις τιμες που παιζουν στα περισσοτερα clubs και η απαντηση ειναι μπροστα σας. Η γενικοτερη οικονομικη κατασταση γινεται ολο και πιο δυσκολη, οποτε μου φαινεται πολυ λογικο να μη μπορει καποιος να διαθεσει 7-10 euro μονο για εισοδο, περισσοτερες απο μια η το πολυ δυο φορες την εβδομαδα. Στο σημειο αυτο θα ηθελα να τονισω οτι στη Γερμανια για παραδειγμα η εισοδος σε τετοια clubs δεν ξεπερνα ουτε σε επιπεδα επιστημονικης φαντασιας τα 3 με 4 euro maximum, ενω τα ποτα κυμαινονται γυρω στα 3 euro.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα πολλά clubs εφευρίσκουν διάφορους τρόπους να προσελκύουν τον κόσμο… Έτσι ακούμε κάθε εβδομάδα να διοργανώνονται ειδικές βραδιές, άπειρα 80s parties, after και pre show parties όταν έρχονται groups από το εξωτερικό, live events συνοδευομενα από Dj sets, κλπ. Ποια η άποψη σου για αυτό; Πώς πιστεύεις ότι τελικά θα λυθεί το πρόβλημα και θα έρθει ο κόσμος πάλι στα clubs;

T.E. – Αυτη τη στιγμη υπαρχει μια ιδιαιτερα μεγαλη αναπτυξη στον αριθμο των σχετικων parties και clubs και εχουν δημιουργησει εναν μεγαλο ανταγωνισμο που καποιες φορες αγγιζει τα ορια της βλακειας. Το θεμα ομως ειναι οτι αυτη η αριθμητικη αυξηση των εναλλακτικων λυσεων σε clubs, parties, κλπ. δεν αντιστοιχει σε μια αρι8μητικη αυξηση και του αναλογου κοινου που μοιραια διασπαται εδω κι εκει. Ας πουμε κατι σαν την επιδραση της ελευθερης αγορας και στο χωρο μας. Ο καθενας πραττει οτι θεωρει θεμιτο προκειμενου να προσελκυσει το μεγαλυτερο μερος του κοινου, και αυτο δε νομιζω οτι μπορει να αλλαξει μιας κι ακουγεται λογικο επισης. Απο κει και περα ειναι ο κοσμος, το κοινο που με τα δικα του κριτηρια αποφασιζει το που και το πως. Απο την αλλη δεν μου φαινεται αρνητικο να υπαρχουν αρκετες εναλλακτικες λυσεις, αρκει να ειναι οντως εναλλακτικες.

Ποια νομίζεις πως θα είναι τελικά η κατάληξη όλων αυτών των events; Πιστεύεις πως θα υπάρξει αργά ή γρήγορα κορεσμός ή θα αναπτυχθεί μια ευρύτερη σκηνή στην Ελλάδα και θα επηρεαστεί περισσότερος κόσμος στο συγκεκριμένο είδος μουσικής;

T.E. – Νομιζω οτι υπαρχει ηδη κορεσμος. Τωρα αν θα αναπτυχθει μια ευρυτερη σκηνη μεσα απο ολη αυτη τη διαδικασια δεν μπορω να το γνωριζω. Το μελλον θα δειξει.

Τελικά ποια είναι η συνταγή (αν υπάρχει) για να αποκτήσει ένας Dj το δικό του πιστό κοινό; Υπάρχει ποτέ πιστό κοινό;

T.E. – Δε νομιζω οτι υπαρχει καποια συνταγη, θεωρω πως οτι γινεται συνταγη χανει τη μαγεια του και την ουσια του. Το παραδοξο και το απροβλεπτο νομιζω πως μπορει να δημιουργησει εναν πυρηνα ανθρωπων, ειδικα οταν προσφερεται κατι περισσοτερο απο μια απλη μουσικη βραδια. Λατρευω για παραδειγμα την εικαστικη συνοδεια υπο μορφη συγκεκριμενου concept που ακολουθει τις μουσικες διαδρομες. Ειναι σημαντικο να προσφερει κανεις στο κοινο κατι πραγματικα ομορφο που δεν εχει κανεις συχνα τη δυνατοτητα να βιωνει. Αυτο δεν μπορει να αποτελεσει σε καμια περιπτωση μερος μιας συνταγης. Ειναι η μαγεια της αμεσοτητας, το περασμα απο το ορατο στο αορατο και απο τις αισθησεις στην καρδια.

Εάν υπάρχει ευρύτερη κρίση στα μαγαζιά υποθέτω πως και οι οικονομικές συμφωνίες των ιδιοκτητών των μαγαζιών με τους Djs θα είναι δυσμενέστερες. Ένας Dj μπορεί να επιβιώσει τελικά αν δεν κάνει και κάτι άλλο στη ζωή του που να του αποφέρει κέρδος;

T.E. – Για τους περισσοτερους ιδιοκτητες μαγαζιων καλυτερα να μην αναφερω τιποτα γιατι τα πραγματα ειναι πολυ απογοητευτικα, αλλα βεβαια δεν υπαρχουν μονο αυτοι, υπαρχουν και ανθρωποι με τους οποιους μπορει κανεις να συνεργαστει αρμονικα και δημιουργικα. Δεν ειναι ευκολο να επιβιωσει κανεις μονο οντας DJ αλλα φανταζομαι οτι δεν ειναι και αδυνατο. Κατι τετοιο βεβαια δεν μου συμβαινει…

Κάποιοι Djs ασχολούνται και με τη δισκογραφία… Άλλοι καταπιάστηκαν με τα remixes, την παραγωγή δικών τους κομματιών, άλλοι φτιάξανε δικά τους CDs κλπ. Ποια η δική σου εμπειρία; Πολλοί θεωρούν πως τέτοιες κινήσεις από τους Djs αποσκοπούν στο κέρδος και είναι μια κίνηση ανάγκης περισσότερο παρά τάση για δημιουργία… Ποια η άποψη σου;

T.E. – Δεν εχω ασχοληθει με τιποτα απο αυτα που αναφερθηκαν και δε νομιζω πως θα το κανω και στο μελλον, οσο μπορω να μιλησω με βεβαιοτητα γι′ αυτο. Τωρα αν τετοιες κινησεις οδηγουνται απο αισθημα αναγκης για κερδος η απο ταση για δημιουργια, επισης δεν μπορω να το γνωριζω. Απο τη στιγμη που καθενας εχει την επιλογη να ασχοληθει με ο,τι τον εκφραζει, ειτε για τον ενα ειτε για τον αλλο λογο, δεν μου δημιουργει κανενα προβλημα. Ο αγωνας για την επιβιωση μερικες φορες εναι δυσκολος οποτε περναει απο πολλα μονοπατια.

Πόσο επηρεάζει την καθημερινότητα σου το γεγονός πως δουλεύεις νύχτα και υπό αυτές τις συνθήκες;

T.E. – Αυτο μαλιστα…, οταν πρεπει να σηκωθω για την πρωινη δουλεια δυο η τρεις ωρες μετα την επιστροφη μου στο σπιτι, μπορω να πω οτι επηρεαζει την καθημερινοτητα μου αρκετα. Αυτο ειναι μαλλον το τιμημα μας.

Υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των Djs στην ελληνική electro-σκηνή;? Πολλές φορές βλέπουμε να διοργανώνεται ένα event από κάποιο Dj την τάδε μέρα και την ίδια μέρα να ανακοινώνεται party σε άλλο club… Επίσης πολλές φορές ακούγονται κακοήθη σχόλια μεταξύ των Djs ή κυρίως μεταξύ των ομάδων του χώρου… Ποια η άποψη σου;

T.E. – Μου φαινεται αρκετα ανουσιο και ηλιθιο να υπαρχει ανταγωνισμος μεταξυ των DJs η των ομαδων του χωρου παρολο που ενιοτε ολο και κατι σχετικο ακουει η διαβαζει κανεις που κραταει την κοιλια του για να μην ξεσπασει σε γελια μεχρι θανατου. Εν πασει περιπτωσει, οπως ελεγα και πριν ο χωρος μας δεν αποτελει εξαιρεση του κανονα, οποτε λειτουργει και σαν μικρογραφια της κοινωνιας μας με ολα τα θετικα και αρνητικα που μπορει να εμπεριεχονται. Μοιραια παντα θα υπαρχουν και τετοιες λυπηρες και ταυτοχρονα αξιολυπητες καταστασεις που θελω να πιστευω οτι αποτελουν την μειοψηφια, δεδομενης της υπαρξης αρκετων σωστων ατομων που βρισκονται στο χωρο μας. Επιθυμω να μενω οσο πιο μακρια γινεται απο τετοιου ειδους διαδικασιες.

Πως αντιδράς όταν εσύ θες να παίξεις κάποια καινούργια πράγματα και ο κόσμος σου ζητάει συνέχεια τις κλασικές επιτυχίες;

T.E. – Θα βρω τον τροπο να κανω και τα δυο, αφηνοντας ικανοποιημενες ολες τις πλευρες. Μιας που αναφερθηκε θεωρω πολυ σημαντικο ο εκαστοτε DJ να λειτουργει με αυτο τον τροπο, δηλαδη να παιζει αρκετα καινουρια η οχι πολυ γνωστα πραγματα παρα το γεγονος οτι πολλες φορες αυτο δεν γινεται αποδεκτο απο μερος του κοινου. Ειναι κατα τη γνωμη μου χρεος του καθε DJ να υιοθετησει και εναν επιμορφωτικο χαρακτηρα στο προγραμμα του και οχι μονο να αναπαραγει τις κλασσικες επιτυχιες της περιοδου.

Πόσα CDs περίπου παίρνεις το μήνα; Πως τα βγάζεις πέρα με το κόστος;

T.E. – Εξαρταται. Μπορει 5 μπορει 20. Το κοστος ειναι σιγουρα ενα προβλημα αλλα το παθος για τη μουσικη ειναι ακομα μεγαλυτερο και δεν μπορει να κατευναστει απο ορθολογιστικου τυπου δυσκολιες. Παντα βρισκεται ο τροπος. Το μεγαλυτερο μου προβλημα ειναι οτι το πεδιο των αγορων μου δεν περιοριζεται σε ενα η δυο μουσικα ειδη αλλα σε απειρα, οποτε οσο πιο πολλα CDs αγοραζω τοσο μεγαλυτερες γινονται οι ελλειψεις μου και οσο πιο πολλα πραγματα ακουω τοσο λιγοτερα αντιλαμβανομαι οτι γνωριζω.

Πως ενημερώνεσαι για τα καινούργια releases και πως επιλέγεις τι θα αγοράσεις;

T.E. – Τα περιοδικα, το Internet, το ραδιοφωνο ειναι πηγες πληροφορησης, ομως λογο και της εργασιας μου στο Dark Side και της δουλειας μου στο Eisplanet, θα ελεγα οτι η πληροφορηση περισσοτερο πλεον με βρισκει πολυ πριν την ανακαλυψω εγω ο ιδιος. Τα ταξιδια στο εξωτερικο, οποτε αυτο ειναι εφικτο – και ιδιαιτερα στη Γερμανια η σε festivals – μου προσφερουν επισης μια διαφορετικη πληροφορηση που δεν μπορει να συγκριθει με τιποτα εγχωριο. Ειναι η εμπειρια της αμεσοτητας, αυτου που κανεις βιωνει μεσα του χωρις να χρησιμοποιηθει το διανοητικο κεντρο. Σχετικα με το τι θα αγορασω, δεν ειμαι καθολου δυσκολος. Οτιδηποτε μου αρεσει σε οποιοδηποτε επιπεδο ειναι μια πιθανη αγορα.

Ποια είναι τα κριτήρια σου για να την επιλογή των κομματιών που θα βάλεις στο set σου; Ποια κομμάτια τελικά γίνονται επιτυχίες σε ένα club;

T.E. – Τα κομματια που θα βαλω στο set μου δεν με ενδιαφερει να εχουν μια μουσικη ακολουθια μεταξυ τους, δηλαδη δεν με ενδιαφερει αν κολλανε μουσικα οι αλλαγες. Αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι να υπαρχει μια συνεχεια η μια αλλαγη οποτε αυτο χρειαζεται στο συναισθημα η στην ενεργεια που αποδεσμευεται απο καθε κομματι. Πιο απλα, υπαρχουν κομματια που ανηκουν σε εντελως διαφορετικα ειδη μεταξυ τους, ομως σε ενα πιο εσωτερικο επιπεδο ειναι ομοια. Εκφραζουν τις ιδιες ευαισθησιες, εχουν την ιδια οσμη, την ιδια δονηση στο χωρο. Νιωθω ομορφα οταν μπορω να δημιουργησω και να διατηρησω μια ομορφη, λεπτη ατμοσφαιρα γεματη με ανωτερα συναισθηματα και να βλεπω τον κοσμο να εχει γινει ενα με τη μελωδια που πλαναται. Σχετικα με το ποια κομματια γινονται επιτυχιες σε ενα club, συνηθως ειναι αυτα που εχουν την πιο πιασαρικη δομη αλλα τα παντα ειναι σχετικα επι αυτου. Μαλλον ομως δεν ειμαι ο ιδανικοτερος να μιλησω γι’ αυτο μιας και εχω δει να γινονται επιτυχιες κομματια που ισως να μην το περιμενε κανεις, αλλα και επειδη δεν κινουμαι ιδιαιτερα κατω απο αυτο τον αξονα δρασης.

Το στυλ τι ρόλο παίζει στη δουλειά σου; Θεωρείς ότι είναι απαραίτητο;

T.E. – Κατα την αποψη μου το style δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο στη δουλεια μου. Δεν νομιζω πως ειναι απαραιτητο, παρολα αυτα ομως αν καποιος εχει αναγκη το λανσαρισμα ενος style για να ανυψωσει τη δουλεια του, δε με χαλαει κιολας. Ειναι θεμα επιλογων του καθενος. Ουτως η αλλως, καλως η κακως, ιδιαιτερα στην εποχη μας, η dark/gothic/electro μουσικη εχει γινει περισσοτερο μοδα λογο του fetish image μεσω του οποιου προβαλλεται. Εχει χασει καθε σοβαροτητα αλλα και επαφη με την αρχικη μελαγχολια και εσωτερικοτητα που προυπηρχε στα πρωτα χρονια του dark κινηματος – πριν καποιοι ανεγκεφαλοι ποζεραδες αναγαγουν την ποιητικη μελαγχολια και τη καθαρτικη «γλυκια» ρομαντικη θλιψη σε φθηνες σχεδον αποκριατικες μασκαρατες, εμπνευσμενες απο μια σεξιστικη s/m διαθεση, που ουδολως εχει να κανει με την πραγματικη ουσια αυτου που ονομαζουμε dark. Δυστυχως μεγαλο μερος της «επαναστατικοτητας» της εποχης μας αναλισκεται σε bondage vinyl-dressed junkies με οσο το δυνατον πιο extreme image – παροτι προερχεται κυριως απο τα σαλονια ευρωστων οικογενειων – με σκοπο τον εντυπωσιασμο των απανταχου fashion victims. Αλλα ευτυχως δεν ειναι μονο ετσι. Παντα υπαρχει και μια αλλη οψη, πιο αληθινη, πιο ουσιωδης.

Υπήρχε ποτέ κάποιος Dj (κυρίως του εξωτερικού) που αποτέλεσε η αποτελεί πρότυπο για εσένα;

T.E. – Όχι.

Ποιο είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τ.Ε. – Η συνεχεια μιας σειρας απο concept parties με εικαστικο ενδιαφερον και διαφορετικη μουσικη απεικονιση. Πιθανον ολα αυτα να γινουν στο Tribal Booze η ακομα και σε αλλα clubs

Τελικά είναι ωραίο να είσαι Dj;

T.E. – Υπαρχουν πολλες ομορφες στιγμες σ’αυτο. Αλλα μαλλον μ’αρεσει, αλλιως δεν θα το εκανα.

Copyright © Lost Echoes.net

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *